€ 0,00
Gratis verzending

Klantenservice & FAQ

 

Hoe kan ik contact opnemen?

Je kunt contact met ons opnemen via:
* e-mailadres: info@plaidsendekens.nl
* Telefoon nr.: 06 83317730 (Chateau Joli webshops klantenservice van maandag t/m vrijdag van 10:00-16:00 uur)
* Adres:
   Chateau Joli webshops
   Zeuven Heuvels 8, 8091 AG Wezep
   K.v.K 32122072
   BTW NL001467149B51

Kan ik mijn bestelling als cadeau laten verzenden?

Ja dat kan!

Cadeau service

* Gratis cadeauservice. Indien je de bestelling graag als cadeau verpakt wilt hebben dan kun je dit bij het bestellen onderaan de adresgegevens pagina aangeven. Hierbij kun je ook een persoonlijke boodschap doorgeven die we voor je op een kaartje printen.

* Een cadeau kan rechtstreeks worden verzonden naar het adres van de ontvanger. Dit kan ook op de adresgegevens pagina van het winkelwagentje worden aangegeven. In dit geval ontvang je een digitale factuur via e-mail, deze wordt niet met het cadeau meeverzonden.

* Ruilen of retourneren kan nog t/m 30 dagen na ontvangst van het pakket. Dit geeft je de mogelijkheid om een cadeau op tijd te bestellen. Wil je ruilen of retourneren stuur dan een mailtje naar info@plaidsendekens.nl.

* Nu al bestellen maar pas op een datum naar keuze laten verzenden is ook mogelijk. Zo ben je er zeker van dat de plaid naar keuze voor je ingepakt klaar staat en wordt verzonden op de datum dat je dat graag wilt. Houd bij het doorgeven van de verzenddatum rekening met grote drukte bij PostNL tijdens de feestdagen, er is dan grote kans dat pakketten enkele dagen langer onderweg zijn.

Hebben jullie een winkel of showroom?

Wij hebben geen winkel of showroom op dit adres. Mocht je in de buurt wonen en graag een keer iets komen bekijken of een product zelf willen afhalen dan kan dat. Bel of mail dan even voor een afspraak.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen met een bezorgadres binnen Nederland, België en Duitsland worden geen verzendkosten gerekend.
Voor bestellingen met een bezorgadres in een ander Europees land geldt een bijdrage aan de verzendkosten van € 7,50.
Op dit moment leveren wij niet standaard aan landen buiten de EU. Indien je dit graag zou willen dan kunt je contact met ons opnemen. We bekijken dan de mogelijkheden en zullen je vooraf informeren over de verzendkosten.

Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?

Ja alle prijzen zijn inclusief 21% BTW. Verder rekenen wij geen verzendkosten voor Nederland en België of administratiekosten.

Hoe bestel ik?

Het bestelproces is zo eenvoudig en duidelijk mogelijk gehouden. Een uitgebreide omschrijving kun je vinden op de: Hoe bestel ik pagina.

Hoe zit het met garantie?

Onze producten zouden je in goede staat moeten bereiken. We vragen je binnen 14 dagen na ontvangst het product te controleren op eventuele gebreken. Op alle door ons geleverde producten geven wij een garantie van 12 maanden, dit uitsluitend bij normaal en zorgvuldig gebruik. Indien er sprake is van een gebrek dan vragen we je dit via een e-mail of telefonisch te melden. We zullen dan z.s.m. een oplossing voorstellen.

Op de informatie pagina van het product staat direct leverbaar wat betekent dit?

Dit betekent dat er minimaal 1 exemplaar van het product bij ons op voorraad ligt. Indien je meerdere exemplaren van een artikel wilt ontvangen dan kun je dit in het winkelwagentje aangeven. Mocht je meer willen bestellen dan er op dat moment op voorraad ligt dan zal er een melding verschijnen in het winkelwagentje en kun je zien welk aantal er op dat moment nog wel op voorraad ligt.

Hoe snel wordt mijn pakket bij PostNL aangeboden?

Bestellingen van producten die direct leverbaar zijn en die op werkdagen voor 16:00 uur worden geplaatst worden nog dezelfde dag met PostNL verzonden. Werkdagen zijn maandag t/m vrijdag. Levering is dan in Nederland en België in principe de volgende dag. Mocht er op een bepaalde dag een uitzondering zijn op deze tijden dan wordt dit in het winkelwagentje vermeld.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden met PostNL ontvang je een verzendbevestiging via e-mail met daarin een track&trace code. Hiermee kun je de status van het pakket volgen.
De pakketten worden standaard als basis pakket verzonden met PostNL. Dit betekent dat het pakket in principe de dag na verzending wordt bezorgd. Voor standaard pakketten geldt dat indien je niet thuis bent de bezorger het pakket bij de buren zal proberen af te leveren. Indien dit niet lukt wordt het pakket naar het dichtsbijzijnde afhaalpunt van PostNL gebracht. Dit is via de track&trace code te volgen.

Kan ik mijn pakket op een ander adres laten bezorgen?

Ja dat kan. Bij stap 2 in het bestelproces is het mogelijk om een bezorgadres anders dan je eigen adres op te geven. Indien je hierbij ook een andere naam opgeeft dan ontvang je een digitale factuur bij de verzendbevestiging. In het pakket doen wij dan alleen een pakbon.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je betaling verloopt veilig en eenvoudig via het betaalsysteem van Mollie. Je kunt kiezen uit 4 betaal opties:

  • iDEAL

  • Bancontact

  • SEPA overboeking

  • Giropay

Ik wil gebruik maken van mijn wettelijke recht op 50% vooruitbetaling

Indien je gebruik wilt maken van het recht om 50% vooraf en 50% binnen 14 dagen na ontvangst van het product te voldoen dan kun je bestellen via e-mail. Graag het te bestellen product en adresgegevens mailen zodat we een bevestiging voor je kunnen maken. De betaalmethode is dan overboeking.

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?

Ja wij hebben een beveiligde website. Alle persoonlijke gegevens die je invult worden via een ssl verbinding versleuteld verzonden zodat buitenstaanders niet mee kunnen kijken. Je herkent de ssl verbinding aan het slotje boven in de adres balk en het feit dat de naam van de pagina met https:// begint.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren, retourneren of ruilen?

1. Laat het ons weten:
Je kunt je bestelling nog annuleren indien deze nog niet is verzonden, via een e-mail naar info@plaidsendekens.nl.
Je mag ook altijd binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling besluiten om producten te retourneren of te ruilen. Je kunt het ons laten weten via een e-mail naar info@plaidsendekens.nl. Producten die geretourneerd worden dienen ongebruikt en in goede staat te zijn en bij voorkeur in de originele niet beschadigde verpakking te worden teruggestuurd. In het geval van ruilen graag vermelden welke product(en) je wilt ontvangen.
2. Je ontvangt een retourlabel om het pakket te verzenden:
Nadat we je bericht hebben ontvangen krijg je z.s.m. een mail met een retourlabel. De eigen bijdrage voor het retourneren van een pakket is €2. Dit bedrag wordt verrekend met het bedrag dat wordt teruggestort op je rekening.
In het pakket graag een briefje met je naam en het bestelnummer of factuurnummer. Het mag ook een printje zijn van de bestelbevestiging of de factuur of klik hier voor het standaard retourformulier van Stichting webshop keurmerk.
Het pakket dient bij een PostNL service punt te worden ingeleverd. Met het aangemaakte retourlabel hoef je NIET bij het servicepunt te betalen.
Nadat je ons hebt geïnformeerd over de producten die retour gestuurd zullen worden dien je de producten uiterlijk binnen 14 dagen ook daadwerkelijk te retourneren.
3. Bevestiging retour ontvangst:
Zodra het pakket retour is ontvangen mailen we een bevestiging. In het geval van ruilen wordt het nieuwe product verzonden zodra de retourzending is ontvangen.
Het retour bedrag wordt uiterlijk binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de herroeping is gemeld retour gestort. De producten moeten dan wel binnen deze periode retour zijn ontvangen of er is bewijs dat de producten retour zijn gezonden. Indien dit niet het geval is wordt het totale bedrag retour gestort zodra de producten retour zijn ontvangen. Het totale retour bedrag wordt standaard overgeschreven naar het rekeningnummer waarmee ook de bestelling is betaald, mocht een andere methode zijn gewenst dan kun je dit aangeven. De terugbetaling is vanzelfsprekend kosteloos.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

In principe zul je altijd een automatische bevestiging ontvangen. Het volgende kan er aan de hand zijn:
- De bevestiging is wel automatisch naar het juiste e-mail adres verzonden maar in je spam box terecht gekomen;
- Er heeft een typefout in je e-mail adres gezeten bij het invullen van je persoonlijke gegevens.
Heb je geen bevestiging ontvangen, laat het ons even weten via een e-mail naar info@plaidsendekens.nl en we sturen deze alsnog z.s.m.

Waar kan ik terecht met Vragen/Opmerkingen?

Mocht je vragen of opmerkingen/klachten hebben dan kunnen deze via e-mail, telefonisch of schriftelijk worden gericht aan:

E-mail: info@plaidsendekens.nl
Plaids&Dekens.nl
Zeuven Heuvels 8
8091 AG Wezep
Tel: 06 83317730 (Chateau Joli webshops klantenservice van maandag t/m vrijdag van 10:00-16:00 uur)
Graag een duidelijke omschrijving van je vragen, klachten of gebreken die je hebt geconstateerd. We zullen z.s.m. doch uiterlijk binnen 2 werkdagen reageren. We zullen er alles aan doen om gezamenlijk tot een goede oplossing te komen. Mochten we er niet uitkomen dan is het mogelijk om de klacht in te dienen via een klachtenformulier op de website van de Stichting Webshop Keurmerk: www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar Plaids&Dekens.nl als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Het is ook mogelijk om de klacht te melden via de website van het Europese onlineplatform voor geschilbeslechting.

Plaids en Dekens Klippan

Graag advies? Bel 06 83317730 (ma t/m vrij van 10:00 tot 16:00 uur) of mail naar info@plaidsendekens.nl.

snel bezorgen
PostNL
ideal
veilig bestellen
plaidsendekens op instagram
plaidsendekens op pinterest
Webshop Keurmerk

©2008-2024 Chateau Joli webshops